Skip to main content
Je krijgt maar 1 kans om te verleiden
De kunst om onder de aandacht te komen bij latent werkzoekende
- Op basis van de vacature en doelgroepanalyse wordt het platform LinkedIn, Facebook, Instagram of Google gekozen.
- Met verschillende advertentiesworden kandidaten bereikt die voorheen onbereikbaar waren.
- Door gebruik van A/B-testen in contact komen met de beste kandidaten.
- Advies over het advertentiebudget en -inzet.
Een goede recruitment campagne maakt het verschil
- Spreek je doelgroep aan door de taal te spreken op de vacature landingspagina.
- Een aansprekende lay-out die werkt op mobiel, laptop en tablet.
- Keuze uit diverse vacature landingspagina’s voor maximale conversie.
- Inrichting van de back-office met de juiste koppeling met Google Analytics voor optimale monitoring.
Inzicht via online dashboard
- Volg via een eigen online dashboard de resultaten realtime.
- Door gebruik van A/B-testen zijn wij in staat om te anticiperen, te optimaliseren en daarmee het resultaat te verhogen.
- Proactieve aanpassingen op basis van inhoudelijke data.
- Vaste momenten om de voortgang en resultaten bespreken. Samen komen bereiken we het resultaat.