Skip to main content

Je krijgt maar 1 kans om te verleiden

De kunst om onder de aandacht te komen bij latent werkzoekende

  • Op basis van de vacature en doelgroepanalyse wordt het platform LinkedIn, Facebook, Instagram of Google gekozen.
  • Met verschillende advertentiesworden kandidaten bereikt die voorheen onbereikbaar waren.
  • Door gebruik van A/B-testen in contact komen met de beste kandidaten.
  • Advies over het advertentiebudget en -inzet.

Een goede recruitment campagne maakt het verschil

  • Spreek je doelgroep aan door de taal te spreken op de vacature landingspagina.
  • Een aansprekende lay-out die werkt op mobiel, laptop en tablet.
  • Keuze uit diverse vacature landingspagina’s voor maximale conversie.
  • Inrichting van de back-office met de juiste koppeling met Google Analytics voor optimale monitoring.

Inzicht via online dashboard

  • Volg via een eigen online dashboard de resultaten realtime.
  • Door gebruik van A/B-testen zijn wij in staat om te anticiperen, te optimaliseren en daarmee het resultaat te verhogen.
  • Proactieve aanpassingen op basis van inhoudelijke data.
  • Vaste momenten om de voortgang en resultaten bespreken. Samen komen bereiken we het resultaat.

Solliciteer op deze vacature

    Ja, Aserio mag mijn gegevens bewaren

    Solliciteer op deze vacature

      Ja, Aserio mag mijn gegevens bewaren