Skip to main content

Je krijgt maar 1 kans om te verleiden

De kunst om onder de aandacht te komen bij latent werkzoekende

  • Op basis van de vacature en doelgroepanalyse wordt het platform LinkedIn, Facebook, Instagram of Google gekozen.
  • Met verschillende advertentiesworden kandidaten bereikt die voorheen onbereikbaar waren.
  • Door gebruik van A/B-testen in contact komen met de beste kandidaten.
  • Advies over het advertentiebudget en -inzet.

Een goede recruitment campagne maakt het verschil

  • Spreek je doelgroep aan door de taal te spreken op de vacature landingspagina.
  • Een aansprekende lay-out die werkt op mobiel, laptop en tablet.
  • Keuze uit diverse vacature landingspagina’s voor maximale conversie.
  • Inrichting van de back-office met de juiste koppeling met Google Analytics voor optimale monitoring.

Inzicht via online dashboard

  • Volg via een eigen online dashboard de resultaten realtime.
  • Door gebruik van A/B-testen zijn wij in staat om te anticiperen, te optimaliseren en daarmee het resultaat te verhogen.
  • Proactieve aanpassingen op basis van inhoudelijke data.
  • Vaste momenten om de voortgang en resultaten bespreken. Samen bereiken we het resultaat.
  • Kortom, we laten niets aan het toeval over. Meten is weten.

Solliciteer op deze vacature

    Ja, Aserio mag mijn gegevens bewaren

    Solliciteer op deze vacature

      Ja, Aserio mag mijn gegevens bewaren