Moekes Maaltijd wil kinderen gezond leren eten.
Aanleren is heel veel makkelijker dan afleren en ook nog eens heel veel leuker. Kinderen leren van nature. Er is daarom geen betere tijd om beter en gezonder te leren eten dan in de kindertijd. Het is onze ambitie zoveel mogelijk kinderen te leren gezond te eten.
De uitdaging
Moekes Maaltijd is de afgelopen jaren hard gegroeid naar een bedrijf met meer dan 35 medewerkers en die groeiambitie stopt voorlopig niet. Een goede reden om de HR-processen en het HR-beleid verder te optimaliseren en professionaliseren om klaar te zijn voor de volgende groeifase.
Voor die mooie uitdaging zocht Moekes Maaltijd een HR Adviseur. Een HR Adviseur die de handen uit de mauwen wil steken, breed inzetbaar is en bekend is met de dynamieken van een productieomgeving. En het HR-beleid toekomst bestendig gaat maken.
De oplossing
Na een uitgebreide persona sessie kregen wij een heel goed beeld van de belevingswereld van de HR Adviseur. Met die informatie is een vacaturepagina ontwikkeld waarbij tekst en graphics zorgvuldig zijn gecombineerd.
De vacature is middels een online advertentie campagne zichtbaar op LinkedIn, Facebook en Instagram. Door continue monitoring hebben we gedurende de campagne enkele parameters aangepast.
De advertentie
De vacaturepagina
Het resultaat
Met de online campagne creëerden we de gewenste kwalitatieve conversie. Dat heeft geresulteerd dat een nieuwe HR Adviseur is aangenomen. Veel sneller dan verwacht. Inmiddels is de nieuwe HR Adviseur al vol aan de slag bij Moekes Maaltijd tot volle gevredenheid van alle partijen.