Medewerker Publiekszaken

 

Onze opdrachtgever

Voor een gemeente in Zuid-Holland zijn wij op zoek naar een medewerker Publiekszaken. De afdeling Publiekszaken bestaat uit diverse teams: het informatiecentrum van de gemeente, de receptie, de telefooncentrale, front office burgerzaken en het loket Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). De afdeling Publiekszaken is de afdeling die het meest direct contact heeft met de burgers.

Voor het frontoffice-team zoeken we een enthousiaste, communicatief vaardige, resultaat- en klantgerichte publiekszaken specialist!

Wat ga je doen?

  • Het behandelen van frontoffice aanvragen
  • Het behandelen van reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaring Omtrent Gedrag, uittreksels doorvoeren (beperkt complexe) mutaties – (her)vestigingen, verhuizingen, meldingen Burgerlijke Stand (voorgenomen huwelijken).

Wie zoeken wij dan?

  • Je beschikt over minimaal een opleiding op MBO of HAVO niveau
  • Je hebt minimaal 3 tot 5 jaar recente relevante werkervaring bij een gemeente.
  • Je bent per direct beschikbaar voor tenminste 3 maanden
  • Je bent beschikbaar voor 24-32 uur per week

Soort dienstverband?

  • Tijdelijk dienstverband (optie op verlening)

Interesse?

Ben je nieuwsgierig en enthousiast geworden over deze vacature in de rol van medewerker Publiekszaken bij onze opdrachtgever, neem dan direct contact op met Mireille Kram via 030 219 2662  of stuur je CV naar sollicitatie@aserio.nl.

Je kunt ook hier je gegevens achterlaten.

Upload hier je CV

Overige informatie

Startdatum

  • per direct

Locatie

  • Zuid-Holland

Periode

  • 3 maanden
    (+ optie op verlenging)

Aantal uur

  • 24-32 uur per week

Neem contact op met

Mireille Kram
030 219 26 62

sollicitatie@aserio.nl

Deze vacature doorsturen naar een vriend of bekende.