Tijdelijke KCC medewerker nodig: dat regelen wij voor u

Tijdelijke KCC medewerker nodig?

Organisaties krijgen met steeds complexere vraagstukken te maken. Dat vraagt veel van het KCC-team. De KCC-professional moet beschikken over de juiste inhoudelijke kennis en overweg kunnen met de systemen. Maar minstens zo belangrijk zijn een hoge mate van sensitiviteit en communicatievaardigheden. Hij of zij is immers de belangrijkste schakel voor hoogwaardig persoonlijk klantcontact.

Echt in contact komen met de klant is een vak. De start van de ontwikkeling van de KCC-professional? Inzicht in waarom je doet wat je doet. Die persoonlijke inzichten, ontwikkelingen en veranderingen zijn succesfactoren voor tevreden klanten.  Onze trainers en/of coaches helpen uw KCC-professionals graag op weg.

Onze aanpak: maatwerk

Voordat we starten met training en coaching gaan wij eerst graag goed met u in gesprek. Dan pas kunnen wij een uitgebalanceerd trainings- en coachtraject voorstellen. Een traject met op maat afgestemde trainingen en coaching, op het niveau  van uw KCC-professional(s) en passend bij uw leerdoelen en organisatiedoelstellingen.

Van nulmeting naar persoonlijk leerplan

Een trainings- en coachtraject start met een nulmeting. Vanuit verschillende invalshoeken meten we het niveau van de KCC-professional en stellen wede individuele leerdoelen vast. De uitkomsten van de nulmeting geven een goed beeld waar de KCC-professional staat. Op basis hiervan schrijft de KCC-professional zijn eigen persoonlijk leerplan. Een belangrijke stap voor betrokken medewerkers die gemotiveerd zijn aan de slag te gaan met hun ontwikkeling.

Kwaliteitsmonitoring Tool

De uitkomsten van de nulmeting en het persoonlijk leerplan komen in de speciaal door ons ontwikkelde Kwaliteitsmonitoring Tool te staan. Met deze digitale tool zijn de individuele ontwikkelingen het hele traject door meetbaar en zichtbaar.

‘Fijn dat we kunnen vertrouwen op Aserio voor onze vaste flexibele schil van

KCC medewerkers. De structurele begeleiding door de eigen Aserio coach houdt

ze blijvend scherp.’

Kennisoverdracht en inzicht

In de loop der jaren heeft Aserio een groot aantal trainingsmodules voor KCC-medewerkers ontwikkeld. Op basis van uw behoeften worden de trainingen op maat afgestemd.

Al onze trainingen zijn gericht op de praktijk. Kennisoverdracht, gedragsverandering, praktijkcases, rollenspellen en uitvoeren van opdrachten staan centraal. Door deze integrale aanpak sluiten de trainingen naadloos aan op het niveau en de praktijk van de deelnemers.

Verandering begint bij bewustwording. Daarom zijn onze interactieve trainingen  erop gericht een positieve verandering in gang te zetten. Bij de afzonderlijke medewerkers, maar ook binnen de groep . De KCC-professional krijgt inzicht in zijn eigen normen en waarden, zijn gedrag en overtuigingen. Dit zijn de kernwaardes van waaruit wij acteren.

Beweging in gang zetten

Mensen motiveren, doelgerichter maken en helpen eigen verantwoordelijkheid te nemen voor hun werkzaamheden. Daar gaan wij voor. De coaches van Aserio weten blokkades te doorbreken en de weg naar verandering open te zetten.

Zij zoeken het snijvlak op van het onbewuste en bewuste. De coaches laten de KCC-professional de noodzaak inzien van gedragsverandering om hen vervolgens vanuit zichzelf in beweging te laten komen.

Het resultaat? Een KCC-professional die trots is op zijn werk. Wij willen de glinstering in de ogen zien van de KCC-professional. Als zij enthousiast zijn, ervaren uw klanten dat ook.

Vaste flexibele schil

Onze KCC professionals zijn

Coaching & begeleiding

Al onze KCC professionals worden structureel gecoacht en begeleid door onze eigen ervaren coach.

Kwaliteitsmonitoring Tool

Volg de individuele ontwikkelingen gedurende het hele trainings- of coachingstraject met deze digitale tool.

Nieuwsgierig naar onze aanpak?

Liever direct contact?

Bel 030 219 2662