MEDEWERKER PUBLIEKSZAKEN

 

Onze opdrachtgever

Voor een gemeente in Zuid-Holland zijn wij op zoek naar een medewerker Publiekszaken.

De afdeling Publiekszaken bestaat uit diverse teams: het informatiecentrum van de gemeente, de receptie, de telefooncentrale, front office burgerzaken en het loket Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). De afdeling Publiekszaken is de afdeling die het meest direct contact heeft met de burgers.


Wat ga je doen?

Het behandelen van frontoffice aanvragen – reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaring Omtrent Gedrag, uittreksels doorvoeren (beperkt complexe) mutaties – (her)vestigingen, verhuizingen, meldingen Burgerlijke Stand (voorgenomen huwelijken).


Wie zoeken wij dan?

Voor het frontoffice-team zoeken we een enthousiaste, communicatief vaardige, resultaat- en klantgerichte publiekszaken specialist!

  • Je beschikt over minimaal een opleiding op MBO of HAVO niveau
  • Je hebt minimaal 3 tot 5 jaar recente relevante werkervaring bij een gemeente
  • Je bent per direct beschikbaar voor tenminste 3 maanden
  • Je bent beschikbaar voor 24-32 uur per week


Interesse?

Ben je nieuwsgierig en enthousiast geworden over deze tijdelijke opdracht in de rol van medewerker publiekszaken bij onze opdrachtgever, neem dan direct contact op met Mitchell van Donselaar via 030 219 2662 / 06 37 60 78 95 of stuur je CV naar sollicitatie@aserio.nl.

Je kunt ook hier je gegevens achterlaten.

Upload hier je CV

Overige informatie

 

Startdatum

  • per direct

Locatie

  • regio Zuid-Holland

Periode

  • 3 maanden + optie verlenging

Aantal uur

  • 24 – 32 uur per week

Neem contact op met

Mitchell van Donselaar
06 37 60 78 95
mitchell.van.donselaar@aserio.nl

Deze vacature doorsturen naar een vriend of bekende.