Frontoffice Medewerker Burgerzaken

 

Onze opdrachtgever

Voor onze opdrachtgever, een middelgrootte gemeente in Noord-Brabant, zijn wij op zoek naar een ervaren Frontoffice Medewerker Burgerzaken.

Wat ga je doen?

Klantvriendelijkheid en goede dienstverlening aan burgers staan bij jou hoog in het vaandel. Jij vindt het leuk om mensen aan de balie en telefonisch met allerlei verschillende zaken te helpen, vragen nauwgezet te beantwoorden en belangrijke documenten voor hen op te stellen. Uiteraard ben jij op de hoogte van alles wat de afdeling Burgerzaken omvat. Zo draai jij je hand niet om voor het nauwkeurig opstellen en invoeren van aanvragen zoals burgerlijke stand, BRP, huwelijk, IPR, nationaliteitswetgeving en naturalisatie.

Als Frontofficemedewerker burgerzaken bestaat je takenpakket onder andere uit:

  • Zorgdragen voor de verwerking van aanvragen en aangiften van o.a. geboorte- en overlijden, reisdocumenten en rijbewijzen, verklaring omtrent het gedrag, verhuisaangiften inclusief hervestigingen, uittreksels BRP en BS
  • Advies verstrekken en informatie geven aan burgers bij aanvragen van documenten, zoals; paspoorten, rijbewijzen, geboorte- en overlijdensaktes et cetera
  • Het zelfstandig afhandelen van aanvragen

Wie zoeken wij dan?

  • Een afgeronde opleiding HBO
  • Je bent goed bekent met complexe aanvragen zoals burgerlijke stand, BRP, huwelijk, IPR, nationaliteitswetgeving en naturalisatie
  • In het bezit van de volgende modules BABZ of BOBZ en BRP of GBA is een pre
  • Je bent op de hoogte van culturele verschillen in omgangsvormen
  • Je hebt bij voorkeur meer dan 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie bij gemeenten
  • Gevoel voor bestuurlijke en politieke verhoudingen

Wie zoeken wij dan?

  • Je gaat alleen voor het hoogst haalbare kwaliteit
  • Je bent sociaal, resultaat- en klantgericht ingesteld
  • Je neemt initiatieven en pakt daar waar het kan je verantwoordelijkheden
  • Je bent een betrouwbare gesprekspartner
  • Je hebt een dienstverlenende instelling

Interesse?

Ben je nieuwsgierig en enthousiast geworden over deze tijdelijke opdracht in de rol van Frontoffice Medewerker Burgerzaken bij onze opdrachtgever, neem dan contact op met Edwin Groen via 030 219 2662 / 06 50 24 6996 of stuur je CV naar sollicitatie@aserio.nl. En vergeet niet een korte motivatie bij te sluiten.

Je kunt ook hier je gegevens achterlaten.

Upload hier je CV

Overige informatie

Startdatum

  • per direct

Locatie

  • Noord-Brabant

Periode

  • tot 31 december 2017 (optie op verlenging)

Aantal uur

 

  • 24 – 40 per week

Neem contact op met

Edwin Groen
06 50 24 69 96
edwin.groen@aserio.nl

Deze vacature doorsturen naar een vriend of bekende.