Moekes Maaltijd wil kinderen gezond leren eten.
Aanleren is heel veel makkelijker dan afleren en ook nog eens heel veel leuker. Kinderen leren van nature. Er is daarom geen betere tijd om beter en gezonder te leren eten dan in de kindertijd. Het is onze ambitie zoveel mogelijk kinderen te leren gezond te eten.
De uitdaging
Moekes Maaltijd is de afgelopen jaren hard gegroeid naar een bedrijf met meer dan 35 medewerkers en die groeiambitie stopt voorlopig niet. Daarom wil Moekes Maaltijd de HR-processen en het HR-beleid verder worden optimaliseren en professionaliseren om klaar te zijn voor de volgende groeifase.
Voor die mooie uitdaging zocht Moekes Maaltijd een HR Adviseur. Een HR Adviseur die de handen uit de mauwen wil steken, breed inzetbaar is en bekend is met de dynamieken van een productieomgeving. En bovenal het HR-beleid gaat optimaliseren.
De oplossing
Met Moekes Maaltijd hebben we een uitgebreide persona sessie gehad. Zo kregen wij een goed beeld van de belevingswereld van de HR Adviseur. Met die informatie is een vacaturepagina ontwikkeld met een aansprekende vacaturetekst waarbij tekst en graphics zorgvuldig zijn gecombineerd. Zie: https://campagne.aserio.nl/?page_id=562&preview=true
Om de doelgroep, latent werkzoekende HR-Adviseurs, te bereiken is een advertentie campagne ingericht op LinkedIn, Facebook en Instagram. Door continu monitoring hebben we gedurende de campagne enkele parameters aangepast.
De advertentie
De vacaturepagina
Het resultaat
Door de data continu te analyseren en vervolgens de campagne te optimaliseren creëerden we een uitstekende conversie. Dat heeft geresulteerd dat een nieuwe HR Adviseur is aangenomen. Veel sneller dan we hadden verwacht. Inmiddels is de nieuw HR Adviseur al vol aan de slag bij Moekes Maaltijd.